Projekti zbatohet nga organizatat:
- Rrjeti Interaktiv për Edukim dhe Resurse – IMOR dhe
- Fondacioni Shqiptar “Zgjidhja e Konflikteve dhe Pajtimi i Mosmarrëveshjeve” – AFCR
IMOR dhe AFCR kanë krijuar tashmë një traditë bashkëpunimi. Për nevojat e këtij projekti, bashkëpunimi u vazhdua dhe u formalizua përmes Memorandumit të Mirëkuptimit ndërmjet Rrjetit Interaktiv për Edukim dhe Resurse – IMOR dhe Fondacionit Shqiptar “Zgjidhja e Konflikteve dhe Pajtimi i Mosmarrëveshjeve” – AFCR.
Organizatat krijuan Ekipin e Projektit të përbërë nga anëtarë nga të dy organizatat.
Ekipi i Projektit diskutoi, ra dakord dhe përgatiti Planin e Aktiviteteve të Projektit (Dinamika e Aktiviteteve) sipas partnerëve të projektit
Të dyja organizatat (IMOR dhe AFCR) filluan fazën e përgatitjeve me procesin e identifikimit të të rinjve, liderëve të rinj dhe mësuesve, si një nga stadet më të rëndësishme të projektit. Të rinjve/liderëve të rinj dhe mësuesve iu prezantuan elementët e projektit dhe rezultatet e synuara, kështu që individët e interesuar të ishin plotësisht të vetëdijshëm për pritshmërinë e tyre dhe të kishin mundësi të ndikonin në zbatimin e aktiviteteve të projektit.

Aktivitetet e mobilizimit në Shqipëri përfshijnë identifikimin e grupeve të targetuara gjatë vizitës në terren në Elbasan. Aktivitetet e mobilizimit të organizuara nga ekipi i projektit në Maqedoni përfshijnë vizita në terren në shumë zona urbane dhe rurale, zona ku bashkëjetojnë komunitete të ndryshme etnike dhe fetare, në Shkup, Tetovë, Gostivar, Skudrinje, Kumanovë, Shtip, Koçan, Negotinë, Manastir, Demir Hisar, Prilep, Ohër. Këto vizita dhe takime rezultuan në identifikimin e liderëve të rinj / të rinjve dhe mësueseve nga 7 komuna të ndryshme (sipas rendit alfabetik): Manastir, Demir Hisar, Gostivar, Negotinë, Prilep, Skudrinje, Shtip. Ata vijnë nga shkollat e mëposhtme:
- Shkolla e mesme mjekësore “Dr. Jovan Kalauzi “në Manastir
- Shkolla e Mesme Komunale “Shkolla e Mesme Josip Broz-Tito” Manastir
- Shkolla Fillore Komunale “Kole Kaninski” Manastir
- Shkolla Fillore Komunale “Sv. Kliment Ohridski “Manastir
- Shkolla e mesme komunale “Krste Petkov Misirkov” Demir Hisar
- Shkolla e Mesme Ekonomike Komunale “Gostivar” Gostivar
- Shkolla fillore komunale “Strasho Pincur” Negotinë
- Shkolla e Mesme Komunale “Shkolla e Mesme Mirche Acev” Prilep
- Shkolla e Mesme Komunale “Orde Chopela” Prilep
- Shkolla e Mesme Komunale “Kole Nehtenin” Shtip
- Shkolla Fillore “Blazhe Koneski” Skudrinje

Qëllimi i Ekipit të Projektit, ishte për të pasur një projekt sa më përfshirës, kjo është zbatuar duke filluar nga faza e planifikimit të aktiviteteve dhe vazhdoi gjatë gjithë kohëzgjatjes së projektit. Duke vepruar në përputhje me rrethanat, të rinjtë dhe mësuesit u përzgjodhën në kuadër të projektit që të ishin heterogjene nga aspekte të ndryshme:
- Janë të përfaqësuara të dyja gjinitë (pjesëmarrja e femrave është më e lartë se pjesëmarrja e meshkujve);
- Mosha e pjesëmarrësve varion kryesisht nga 12 deri në 18 vjeç, kryesisht;
- Ka të rinj nga zonat urbane të qyteteve të mëdha, si dhe nga zonat sub-urbane të këtyre qyteteve, por gjithashtu ka një numër të konsiderueshëm të të rinjve nga zonat rurale;
- Disa nga pjesëmarrësit vijnë nga familje të pasura, ndërsa të tjerët nga ato të rrezikuara sociale / të përjashtuara dhe të margjinalizuara;
- Anëtarët e komuniteteve të ndryshme etnike që janë pakicë në vendet pjesëmarrëse u përfaqësuan gjithashtu;
- Në të njëjtën kohë, të rinjtë e përfshirë në këtë projekt vijnë nga prejardhje të ndryshme fetare.

Hapi tjetër për Ekipin e Projektit ishte përgatitja e liderëve të rinj dhe mësuesve për zbatimin e aktiviteteve të ardhshme të projektit. Brenda kuadrit të përgatitjeve u përqendruam në tema si: si të fitojnë dhe të përdorin informacionin; si të përdoren mjetet në internet dhe rrjetet sociale në mënyrë të sigurtë dhe efektive; cilat janë kërcënimet në internet dhe si t’i njohin dhe t’i shmangin ato; mendim kritik; ndërtimin e dialogut përtej kufijve dhe diversiteteve; demonstrimin e mirëkuptimit dhe promovimin e tolerancës; si ta njohin radikalizmin / ekstremizmin në rrjet dhe të raportojnë / shpërndajnë paralajmërime për këtë; si të kontribuohet në parandalimin e radikalizmit / ekstremizmit të dhunshëm dhe potencialisht kundër tyre; si të bëhet vetë-monitorimi dhe të jetë i vetëdijshëm për kërcënimet që lidhen me ekstremizmin e dhunshëm; përdorimi i TIK për aktivitete bashkëpunuese. Gjatë përgatitjeve, si materiale bazë përdorëm botimet e mëposhtme të UNESCO-s:
- Fuqizimi i të rinjve për ndërtimin e paqes, një kornizë e re e integruar e veprimit;
- Implikimet etike të teknologjive në zhvillim: Një studim;
- Kodi i Etikës për Shoqërinë e Informacionit;
- Parandalimi i ekstremizmit të dhunshëm në hapësirën kibernetike, Deklarata Përfundimtare, Konferenca Ndërkombëtare mbi Rininë dhe Teknologjitë e Informacionit dhe Komunikimit.
Materialet referuese u publikuan në platformën e bashkëpunimit në linkun: http://noextremism.pbworks.com/w/page/119638116/FrontPage. Materialet bazë janë vënë në dispozicion për të gjithë pjesëmarrësit dhe një audiencën më të gjerë gjatë zbatimit të projektit dhe do të jenë në dispozicion edhe pas përfundimit zyrtar të projektit.
Seria e kampeve filloi me kampin e parë për liderët e rinj dhe mësuesit e mbajtur në Elbasan në Shqipëri më 4 shtator 2017. Kampi i dytë u mbajt në Manastir, Maqedoni më 16-17 shtator 2017, dhe kampi i tretë u mbajt në Elbasan, Shqipëri më 28 shtator. Numri i pjesëmarrësve në kampin e parë ishte 41. Aktivistët e rinj, pjesëmarrës në këtë kamp, përfaqësonin bashkësi të ndryshme fetare, si të krishterët ortodoksë, të krishterë katolikë, komuniteti mysliman, komuniteti bektashian. Numri i pjesëmarrësve të kampeve në Maqedoni, që përfaqësonin organizatat e renditura më parë në këtë seksion, ishte 88. Përfaqësuesit e Shkollës së Mesme Komunale “Kole Nehtenin” Shtip nuk ishin në gjendje të bashkoheshin në kamp. Pavarësisht nga kjo, ata po merrnin pjesë në mënyrë aktive të gjitha aktivitetet e tjera të projektit. Numri i pjesëmarrësve në kampin e tretë, të mbajtur në shkollën “Luigj Gurakuqi” në Elbasan, ishte 40. Të rinjtë përfaqësonin klasa të ndryshme të shkollës së mesme.

Numri i përgjithshëm i pjesëmarrësve në kamp shkon deri në 169, ose 149 të rinj dhe 20 mësues. Kishte mësues (3 mësues) dhe udhëheqës të rinj (rreth 25 liderë të rinj) që ishin plotësisht të përgatitur për të marrë pjesë aktive në aktivitetet e projektit, por fatkeqësisht nuk ishin në gjendje të merrnin pjesë aktivisht në aktivitetet, për shkak të angazhimeve private. Totali i përgjithshëm i liderëve të rinj të përgatitur dhe të fuqizuar tejkalon numrin 170 dhe numri i mësuesve tejkalon 20. Ekipi i Projektit ishte dhe është krenar me këtë arritje pasi i plotëson kërkesat e parashikuara me Propozimin e Projektit dhe më e rëndësishmja, këto të rinj udhëheqësit dhe mësuesit u fuqizuan dhe ishin të gatshëm për të zbatuar më tej aktivitetet e mbetura të projektit.

Temat e prezantuara dhe diskutuara në kampet trajnuese përfshinin temat në Propozimin e Projektit, në Planin e Punës dhe në temat e mbuluara në fazën përgatitore të projektit (si të fitosh dhe të përdorësh informacionin, si të përdorësh mjetet në internet dhe rrjetet sociale në mënyrë të sigurt dhe efektive, çfarë janë kërcënimet në internet dhe si t’i njohin dhe t’i shmangin ato, të menduarit kritik, ndërtimi i dialogut përtej kufijve dhe kulturave, demonstrimi i mirëkuptimit dhe promovimi i tolerancës, si të njohim radikalizmin / ekstremizmin në rrjet dhe të raportojmë / shpërndajmë paralajmërime për atë; parandalimi i radikalizmit / ekstremizmit të dhunshëm dhe potencialisht kundërvënie ndaj tyre, si të bëhet vetë-monitorimi dhe të jemi të vetëdijshëm për kërcënimet që lidhen me ekstremizmin e dhunshëm, përdorimin e TIK-ut për aktivitete bashkëpunuese). Udhëheqësit e rinj dhe mësuesit përdorën tregime, dëshmi, video dhe shembuj të tjerë të radikalizmit në internet dhe ekstremizmit, si shembuj për diskutime dhe për të mësuar nga përvojat e hidhura të të tjerëve.
Një veprim tjetër i rëndësishëm për Ekipin e Projektit ishte krijimi i një mjedisi ku të rinjtë nga Maqedonia dhe Shqipëria do të jenë në kontakt të vazhdueshëm dhe në të njëjtën kohë një mjedis i tillë do të lehtësojë bashkëpunimin dhe shkëmbimin e informacionit. Për këtë qëllim IMOR krijoi një mjedis të tillë duke siguruar platformë bashkëpunimi në linkun: http://noextremism.pbworks.com/w/page/119638116/FrontPage.
Përgatitjet, sidomos metodat e trajnimit aktiv dhe praktikat gjithëpërfshirëse të aplikuara në kampet trajnuese, krijuan lidhje midis liderëve të rinj. Duke synuar përdorimin e kësaj energjie pozitive, udhëheqësit e të rinj u përgatitën për shpërndarjen e informacioneve për komunitetin.

Në mënyrë që të sigurohet një publicitet / shikueshmëri më e gjerë e projektit, si informacion i shkurtër i projektit, broshura e projektit u shtyp dhe shpërnda midis aktorëve të projektit dhe përfituesve të projektit.
Udhëheqësit e rinj dhe të rinjtë që kryen aktivitetet përgatitore dhe morën pjesë në kampe, të mbështetur nga mësuesit, kryen aktivitetet vazhduese për shpërndarjen e informacionit në mjediset e tyre ku ata jetojnë dhe mësojnë. Ndjeshmëria e temës nuk përbënte pengesë për përfshirjen e më shumë se 530 pjesëmarrësve në aktivitetet e shpërndarjes së informacionit në Maqedoni dhe Shqipëri. Në Propozimin e Projektit ishte parashikuar që tek 400 pjesëmarrës të shpërndahej informacioni. Të rinjtë energjikë arritën më shumë sesa pritej.

Paralelisht me shpërndarjen e informacionit dhe aktivitetet në komunitet, të rinjtë vazhduan diskutimet intensive të projektit në platformën e bashkëpunimit të pbworks: http://noextremism.pbworks.com/w/page/119638116/FrontPage. Temat e bashkëpunimit u identifikuan nga të rinjtë gjatë kampeve nëpërmjet një procesi diskutimi. Temat janë si më poshtë:
- Përdorimi i sigurt dhe efektiv i rrjeteve sociale dhe mjeteve online (Safe and effective use of social networks and online tools)
- Kërcënimet në internet (Online threats)
- Duke njohur radikalizmin e dhunshëm / ekstremizmin në rrjet (Recognising violent radicalisation / extremism on the net)
- Parandalimi i radikalizmit të dhunshëm / ekstremizmit dhe kundërvënia ndaj tyre (Preventing violent radicalisation / extremism and potentially countering them)
Më shumë se 170 përdorues kanë nënshkruar dhe komentuar / diskutuar mbi platformën. Ndonjëherë, nën të njëjtin emër përdoruesi ka disa të rinj, që do të thotë se në fakt numri i të rinjve që diskutojnë mbi platformën tejkalon 200. Numri i posteve / komenteve në platformë është më i lartë se 650 dhe flet vetë se intensiteti i diskutimet ishte i shumë i lartë për një periudhë relativisht të shkurtër.

Të rinjtë shkuan dukshëm dhe përtej pritshmërive të projektit. Gjatë rrjedhës së aktiviteteve ata përgatitën një Deklaratë në të cilën shprehën me fjalët e tyre mendimin e tyre lidhur me radikalizmin e dhunshëm dhe ekstremizmin. Drafti i Deklaratës u shpërnda gjerësisht në rrjet për komente / diskutim për gati një muaj. Pas kësaj periudhe, të gjitha komentet dhe sugjerimet u integruan në versionin përfundimtar të tekstit të Deklaratës së Rinisë nga Maqedonia dhe Shqipëria. Gjatë periudhës së komentimit / diskutimit të draft Deklaratës ishte e dukshme për liderët e rinj dhe për Ekipin e Projektit që Deklarata po tërhiqte vëmendjen dhe po nxiste interes më të gjerë në komunitete. Prandaj, Ekipi i Projektit përgatiti dhe shpërndau një poster me Deklaratën për të siguruar një shikueshmëri më të mirë të vetë Deklaratës dhe për të rritur ndikimin e kontaktit të komunitetit që ishte tashmë një nga aktivitetet e radhës.

Aktivitetet e shpërndarjes së informacionit në komunitet nuk ishin sfiduese pasi të rinjtë dhe mësuesit përfshinë, familjet, miqtë, kolegët, organizatat të ndryshme etj. Familjet e të rinjve u përfshinë në mënyrë kaq të thellë, kështu që ata po ndihmonin shpërndarjen e informacionit. Gjatë këtyre aktiviteteve u informuan më shumë se 1790 qytetarë në të dy vendet. Ky numër tejkalon synimet dhe pritshmërinë e Ekipit të Projektit. Për këtë qëllim, kjo do të thotë se pritshmëria e projektit është dukshëm e tejkaluar.
Deklaratat e prindërve të disa prej të rinjve të përfshirë drejtpërdrejt në zbatimin e projektit flasin në favor të rëndësisë të përhapjes së informacionit si dhe shkallës së cilësisë së ndikimit të projektit.

Ekipi i Projektit ishte i vetëdijshëm për qëndrueshmërinë dhe rëndësinë e projektit dhe ishte i vetëdijshëm për sfidat e mundshme që mund të kishim gjatë zbatimit të projektit. Prandaj, të gjitha fazat e projektit u planifikuan dhe u realizuan me kujdes. Zhvillimet “në terren” treguan se kjo ishte qasja e duhur pasi të rinjtë dhe mësuesit treguan përkushtim të thellë ndaj këtij projekti dhe vlerave të tij. Gjerësisht ata shpërndanë Deklaratën; jua bënë të ditur personave të tjerë, organizatave të ndryshme dhe tërhoqën shumë vëmendje e mbështetje për projektin dhe Deklaratën. Ose, më saktë, më shumë se 5400 prindër, 16000 të rritur të tjerë duke përfshirë mësues, 54000 të rinj dhe 20 organizata mbështetën Deklaratën e të Rinjve.
Ekipi i Projektit është i kënaqur dhe nga vëzhgimet del në përfundimin se metodologjia e zbatuar në identifikimin e liderëve të rinj, të rinjve dhe mësuesve në Shqipëri dhe Maqedoni u dëshmua si e drejtë. Këta të rinj/lider të rinj dhe mësues angazhuan shumë punë dhe arritën rezultate të rëndësishme me zbatimin e aktiviteteve të projektit.

Ndikimi i projektit mund të njihet lehtësisht përmes analizës së përgjigjeve të marra në anketën e projektit.
Sondazhi tregoi se Ekipi i Projektit në mënyrën e duhur adresoi përdorimin e sigurt dhe efektiv të rrjeteve sociale dhe të internetit dhe se rinia tani është shumë më e aftë për punë të sigurt në rrjetet sociale. (Përgjigjet e Vlerësimit të Projektit, pyetja # 10, 82% niveli 4, 5 ose 6 dhe Përgjigjet e Vlerësimit të Projektit, pyetja # 11, 87% e shenjave në nivelin 4, 5 ose 6).
Disa nga pjesëmarrësit e kishin të vështirë ta përdornin gjuhën angleze si gjuhë zyrtare të projektit dhe për diskutim mbi platformën bashkëpunuese. Por, gjithashtu e pranojnë se kjo ishte dhe është një mundësi e mrekullueshme për përmirësime në fushën e gjuhës angleze. Pavarësisht nga dobësitë në aftësinë e gjuhës angleze, diskutimet me të rinjtë përtej kufirit, ose me të rinj me prejardhje të ndryshme, u vlerësuan si të dobishme për përmirësimin e aftësive të tyre bashkëpunuese, pavarësisht dallimeve (Përgjigjet e vlerësimit të Projektit, pyetja # 9, 85% e shenjave në nivelin 4, 5 ose 6).

Të rinjtë që morën pjesë në këtë projekt e kuptuan se ka shumë të bashkëmoshatarë të tjerë që kanë të njëjtat mendime dhe shqetësime rreth kërcënimeve në internet, radikalizmit të dhunshëm online dhe ekstremizmit, si t’i njohin, si t’i ndihmojnë të tjerët, si t’i parandalojnë ato, dhe si t’i kundërvihen. Ky ishte rezultat logjik i shpërndarjes së informacionit së kryer nga liderët e rinj, të cilët zgjeruan fushën e grupit të synuar (rreth 530 lider të rinj dhe të rinj krahasuar me 400 të parashikuar me Propozimin e Projektit). Kjo situatë përfaqësohej nga përgjigjet e pyetësorit # 7 (Përgjigjet e Vlerësimit të Projektit, ku 86% e të anketuarve shënuan 4 ose më shumë.) Këtu është e rëndësishme të theksohet se këto shifra tashmë ishin një tregues se informimi i komunitetit ishte një sukses, i cili ndodhi gjatë zbatimit: numri i personave të informuar shkoi në mbi 1790 dhe tejkalon numrin e 1500 personave të planifikuar me Propozimin e Projektit.
Ekipi i Projektit i drejtoi aktivitetet e projektit drejt ngritjes së vetëdijes për ndikimet, sfidat, kërcënimet, rreziqet që ekzistojnë në rrjet, veçanërisht rreziqet që vijnë nga radikalizmi i dhunshëm dhe ekstremizmi në internet. Në të njëjtën kohë, Ekipi i Projektit po punonte me të rinjtë për të forcuar shkathtësitë dhe kompetencat e tyre në shekullin 21, pasi këto janë me rëndësi të madhe për ta, jo vetëm për të njohur kërcënimet më të mëdha në internet, personifikimin e përbindëshit çnjerëzor – radikalizmin e dhunshëm dhe ekstremizmit, por edhe për të ndihmuar të tjerët që të mos bëhen viktima të rekrutuara nga rrënjët e radikalizmit të dhunshëm dhe ekstremizmit për të parandaluar këto kërcënime dhe potencialisht t’i kundërvihen atyre. Të gjitha këto përpjekje u pranuan dhe u vlerësuan pozitivisht nga të rinjtë. Më konkretisht, në Përgjigjet e Vlerësimit të Projektit në pyetjen # 8, 87% e përgjigjeve konfirmojnë se ky projekt ka përmirësuar mirëkuptimin e tyre në përballimin e radikalizmit / ekstremizmit të dhunshëm; në pyetjen # 13, 89% e të anketuarve mendojnë se aftësitë e tyre për të njohur radikalizmin e dhunshëm / ekstremizmin në net janë përmirësuar; në pyetjen # 14, 86% e të anketuarve mendojnë se ata janë të autorizuar për të parandaluar dhe / ose kundër radikalizmit të dhunshëm / ekstremizmit në internet. Këto shifra ilustrojnë qartë se sa e rëndësishme ishte ndikimi i këtij projekti tek të rinjtë, mësuesit, familjet, komunitetin.
Faktet e tjera që shprehin në mënyrë eksplicite në favor të ndikimit të këtij projekti janë numrat në Përgjigjet e Vlerësimit të Projektit në lidhje me interesin e të rinjve për pjesëmarrje në projekte të ngjashme – 90% e të anketuarve (Përgjigjet e Vlerësimit të Projektit, pyetja # 5); dhe 89% e të rinjve do të ftonin dhe përfshinin miqtë e tyre në projekte si kjo (Përgjigjet e Vlerësimit të Projektit, pyetja # 6). Ky informacion dëshmon se të gjithë pjesëmarrësit e gjetën këtë projekt të dobishëm dhe të vlefshëm për ta.

Energjia pozitive dhe dëshira për bashkëpunim me bashkëmoshatarët përtej kufijve, pavarësisht prejardhjes, që krijohet mes liderëve të rinj, shkon shumë në favor të arsyetimit të korrektësisë së qasjes dhe të gjitha përpjekjeve të angazhuara nga Ekipi Projektit. Të rinjtë që janë fuqizuar në kuadrin e këtij projekti janë plotësisht të aftë të transmetojnë njohuri, shkathtësi dhe qëndrime për njerëzit e tjerë në komunitetet e tyre. Megjithëse projekti zyrtarisht po mbyllet, të rinjtë janë ende në kontakt dhe ndërveprim. Me fjalë të tjera, 90% e të rinjve konsiderojnë se ky projekt i përmbushi pritjet e tyre (Përgjigjet e Vlerësimit të Projektit, pyetja # 4).
Ekipi i Projektit vazhdimisht monitoroi zbatimin e secilës prej aktiviteteve; duke krahasuar kërkesat / pritshmëritë me Propozimin e Projektit, Planin e Punës dhe Planin e Aktiviteteve të Projektit; vlerësimi nëse veprimet korrigjuese janë të nevojshme apo jo; dhe duke vepruar mbi të. Monitorimi dhe vlerësimi i përhershëm nga Ekipi i Projektit ka rezultuar në zbatimin në kohë të të gjitha aktiviteteve të projektit. Aktivitetet përgatitore u kryen tërësisht dhe pavarësisht nga koha a papërshtatshme, për shkak të pushimeve verore dhe u përfunduan në duke kënaqur të gjitha palët e përfshira – Ekipin e Projektit, të rinjtë, mësuesit, prindërit, komunitetin, përfituesit e drejtpërdrejtë dhe të tërthortë. Jo vetëm që aktivitetet u përfunduan plotësisht dhe në kohë, por zgjerimi i të rinjve, liderëve të rinj dhe mësuesve përfshinte një numër më të madh në krahasim me Propozimin e Projektit; aktivitetet e shpërndarjes së informacionit synonin dhe përfshinin 30% më shumë pjesëmarrës sesa në dokumentet e programit; numri i përfituesve nga aktivitetet me komunitetin tejkalonte objektivin e pritshëm me 20%.
Të gjitha këto rezultate vërtetojnë fuqishëm se ndikimi i këtij projekti tek të rinjtë është i rëndësishëm. Në të njëjtën kohë, të gjitha këto ecin paralelisht dhe drejtpërsëdrejti me synimin e projektit – të kontribuojnë në parandalimin e ekstremizmit të dhunshëm dhe radikalizmit në internet përmes pajisjes së rinisë nga Shqipëria dhe Maqedonia me kompetenca dhe aftësi, me qëllim të ndërtimit të mëtejshëm të urave të paqes dhe mirëkuptimit nga aktivitetet bashkëpunuese të bazuara në TIK.
Krijimi i një mjedisi të sigurt për të rinjtë është i një rëndësie të veçantë për Ekipin e Projektit. Për këtë qëllim, në faqen e internetit do të publikohen vetëm një numër i kufizuar fotosh. Në rast se jeni të interesuar për të parë më shumë foto, ju lutem na kontaktoni.
Përgjigjet e vlerësimit të projektit
Forma e vlerësimit të projektit
Ju lutemi, përgjigjuni pyetjeve të mëposhtme duke zgjedhur mundësinë që është më e përshtatshme për ju.
1. Gjinia mashkull 47% femër 53%
2. Mosha • 12-14 13% • 15-18 77% • 19-25 5% • më shumë se 25 5%
3. Prindërit tuaj e konsiderojnë këtë projekt si të dobishëm për të rinjtë.
• Po 89% • Jo 1% • Nuk janë të informuar për pjesëmarrjen time në këtë projekt 10%
Niveli 1 është më i ulëti, niveli 6 është më i larti.
Në qeliza janë shkruar përqindjet e përgjigjeve të pranuara, respektivisht.
Pasqyrat përshkruese | Notat(vlerësimi) | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
4 | Projekti i përmbushi pritshmëritë e mia. | 1 | 5 | 4 | 12 | 29 | 49 |
5 | Unë jam i interesuar të marr pjesë në projekte të ngjashme. | 2 | 5 | 3 | 10 | 31 | 49 |
6 | Do të doja të ftoja miqtë e mi në projekte të ngjashme. | 1 | 4 | 6 | 13 | 28 | 48 |
7 | Unë jam i interesuar për të shpërndarë përvojat e fituara në komunitetin tim. | 2 | 6 | 6 | 15 | 25 | 46 |
8 | Pjesëmarrja në këtë projekt përmirësoi kuptimin tim për të përballuar radikalizmin e dhunshëm / ekstremizmin. | 3 | 5 | 5 | 14 | 31 | 42 |
9 | Pjesëmarrja në këtë projekt përmirësoi aftësitë e mia për bashkëpunim pavarësisht dallimeve. | 2 | 6 | 7 | 13 | 21 | 51 |
10 | U përmirësuan aftësitë e mia për përdorimin e sigurt dhe efektiv të rrjeteve sociale. | 4 | 7 | 7 | 14 | 26 | 42 |
11 | U përmirësuan aftësitë e mia për përdorim të sigurt dhe efektiv të mjeteve të ndryshme online. | 4 | 6 | 3 | 16 | 25 | 46 |
12 | U përmirësuan aftësitë e mia për njohjen e kërcënimeve në internet. | 3 | 5 | 7 | 14 | 26 | 45 |
13 | Përmirësova aftësitë e mia për njohjen e radikalizmit / ekstremizmit të dhunshëm në rrjet. | 2 | 6 | 4 | 15 | 27 | 46 |
14 | Unë jam i aftë për të parandaluar dhe / ose kundër radikalizmit / ekstremizmit të dhunshëm në internet. | 3 | 5 | 6 | 18 | 23 | 45 |
Deklaratat e prindërve.
Unë jam Igor Mihjlovski, prindi i Marinela Mihajlovska, nxënese në SOU Kole Nehtenin nga Shtipi. Unë kam qenë i informuar për këtë projekt që nga fillimi i tij. Do të doja të thoja se më pëlqen tema e këtij projekti. Diskutimet dhe komentet online ishin shumë të mira, sepse është mirë të shohësh dhe të lexosh mendimet e pjesëmarrësve të tjerë gjithashtu. Jam i tmerruar që vajza ime mund të bëhet viktimë e ndonjë dhune. Unë sugjeroj që të trajnoni nxënësit në mënyrë që ata të njihen me rreziqet që mund të ndodhin në internet dhe të jenë në gjendje të ndërmarrin veprime kundër tyre. Unë shpresoj që ju do të vazhdoni në të njëjtën mënyrë. Të gjitha vlerësimet pozitive për ekipin e projektit.
Igor Mihajlovski
Prindi nga SOU Kole Nehtenin, Shtip, Maqedoni
Unë mendoj se ky projekt është i mirë, sepse po ndihmon jo vetëm të rinjtë por edhe komunitetin për të kuptuar rëndësinë e radikalizmit dhe ekstremizmit. Me këtë, ne të gjithë po mësojmë se si ta parandalojmë dhe ta luftojmë.
Julijana Velkovik
Prindi nga Shkolla Fillore “Strasho Pindjur” – Negotinë, Maqedoni
Si prind unë mendoj se tema e këtij projekti është shumë e rëndësishme për kohën që jetojmë. Unë mendoj se përfshirja e të rinjve dhe pjesëmarrja e tyre aktive do të kontribuojnë në zgjidhjen e problemeve të shoqërisë me radikalizmin dhe ekstremizmin. Përmes përhapjes së përvojës së tyre tek të rinjtë e tjerë ata gjithashtu do të kenë mundësinë të informohen për radikalizmin dhe ekstremizmin e dhunshëm.
Silvija Temelkova
Prindi nga Shkolla e Mesme Komunale “Shkolla e Mesme Josip Broz-Tito” Manastir, Maqedoni
Në mënyrën bashkëkohore të jetesës, ne shpesh dëgjojmë termat e radikalizmit dhe ekstremizmit. Megjithëse të dyja termat përdoreshin edhe në të kaluarën, përdorimi i tyre i shpeshtë ka kulmuar në fund të shekullit të kaluar dhe të fillimit të shekullit aktual. Ne mund të dëgjojmë se për shkak të radikalizmit dhe ekstremizmit viktimat e pafajshme po vuajnë ose objekte artificiale të shekullit të vjetër janë shkatërruar. Për fat të keq, fëmijët që nga mosha e hershme janë të përfshirë në këtë dhe ato ngrihen në drejtim të qëllimeve më të larta që zakonisht përfshijnë misionet vetëvrasëse, vrasjet, dhunimet etj. Me teknologjinë e re e gjithë kjo është e arritshme për të gjithë. Prandaj arsimi i rinisë është shumë i rëndësishëm, me qëllim që të paraqesë ndikimin e dëmshëm të ekstremizmit. Të rinjtë duhet të kuptojnë se vetëm me përballimin dhe refuzimin e radikalizmit dhe ekstremizmit do të ketë botë më të mirë të mbushur me tolerancë dhe mirëkuptim. Përmes edukimit dhe kampeve, të rinjtë do të mësojnë se si të mos pranojnë ndikimin e radikalizmit dhe ekstremizmit.
Zoran Koteski
Prindi nga Shkolla e Mesme Komunale e Mjekësisë “Dr Jovan Kalauzi”, Manastir, Maqedoni
Unë jam prindi i Emin-it nga Skudrinja dhe mund të them se fëmija im, pas pjesëmarrjes në kampin e të rinjve, po i kushton më shumë vëmendje miqve të tij në Facebook; ai nuk po publikon fotot në internet dhe po shmang miqësitë online me njerëz të panjohur. Me këtë, e kam kuptuar se ekzistojnë rezultate pozitive për fëmijën tim dhe shpresoj edhe te fëmijët e tjerë. Këto rezultate duhet t’u prezantohen njerëzve të tjerë të rinj dhe të rritur.
Prindi nga Skudrinja, Maqedoni
Unë jam Valentia Ilomanoska, prindi i Mihaela Ilomanoska që morri pjesë në këtë projekt. Unë mendoj se ky projekt ka ndihmuar shumë fëmijën tim dhe pjesëmarrësit e tjerë në gjetjen e mënyrave për të njohur temat në internet, si të jenë të kujdesshëm me komunikimin në rrjetet sociale, çfarë lloj informacioni për të ndarë në internet etj. Vajza ime është njohur me terminologjinë e radikalizmit dhe ekstremizmit. Ju faleminderit shumë për përfshirjen e fëmijës tim në një projekt kaq të mirë dhe të rëndësishëm. Ju uroj shumë projekte të suksesshme si ky. Dua që fëmija im të marrë pjesë në projekte të ngjashme në të ardhmen.
Valentia Ilomanoska
Prindi nga SOU Orde Copela, Prilep, Maqedoni
Dua të shpreh kënaqësinë time për pjesëmarrjen e djalit tim në projektin “Zëri i të rinjve kundër radikalizmit të dhunshëm dhe ekstremizmit”. Përmes këtij projekti pikëpamjet e të rinjve janë zgjeruar për atë që po ndodh në botë dhe cili është roli i internetit, si mund të keqpërdoren rrjetet sociale për të joshur të rinjtë. Ky projekt po ndihmon të rinjtë të jenë të kujdesshëm, të kontrollojnë informacionin dhe të mos përfshihen në diçka që nuk është e mirë për ta, familjet e tyre dhe shoqërinë në përgjithësi. Do të ishte mirë të vazhdoni me këto projekte që do të përfshijnë sa më shumë të rinj që të jetë e mundur. Dua që djali im të vazhdojë me pjesëmarrjen në projekte të ngjashme.
Dimitar Dimeski
Prindi nga SOU Orde Copela, Prilep, Maqedoni
Jam Nikolce Taleski, prindi i Tereza Taleska. Vajza ime ka filluar pjesëmarrjen e saj në këtë projekt përmes pjesëmarrjes së kampit në Manastir. Përmes përshtypjeve të saj nga kampi, ajo na ka transferuar atmosferën pozitive. Është mirë të kesh projektet e tilla në mënyrë që të rinjtë të mësojnë se çfarë mund të ndodhë në rrjetet sociale dhe çfarë informacioni mund të gjendet. Vajza ime mësoi sesi të përdorë më mirë internetin, si të tregojnë kujdes në përthithjen e informacionit qe jepet; ajo u informua për pasojat që kanë pasur të rinjtë e tjerë që kanë pasur të tilla telashe etj. Më e mira është që ky projekt mund të na ndihmojë dhe mund të parandalojë të rinjtë nga probleme të tilla, që është me e rëndësishmja për prindërit.
Nikolce Taleski, prind nga Manastiri, Maqedoni
Këto aktivitete janë të dobishme jo vetëm për studentët por edhe për prindërit gjithashtu; ato na bëjnë neve të jemi të përgjegjshëm për rreziqet që mund të përballen fëmijët tanë kur përdorin internetin dhe rrjetet sociale.
Marjeta Isufi, parent from Elbasan, Albania
Do të ishte interesante të shtriheshin këto lloj aktivitetesh në shkollat e tjera, unë jam mësuese dhe e shoh që nxënësit e mi kanë njohuri të pamjaftueshme rreth këtyre çështjeve.
Gentiana Lulgjuraj, mësuese nga Elbasani, Shqipëri
Shumë të dobishme. Vajza ime më tregoi rreth çështjeve dhe temave që ishin diskutuar në trajnim. Interesante ishte tema mbi diversitetin kulturor si një element shumë I rëndësishëm në pranimin e të tjerëve. Ne përpiqemi tua mësojmë vlera të tilla fëmijëve, por është mirë ata I marrin këto lloj informacionesh në shkollë, sepse ndihen aktive dhe të përfshirë në diskutime me bashkëmoshatarët.
Merita Kushi, prind nga Elbasani, Shqipëri
Pashë që djali im ishte shumë I angazhuar në përgatitjen e aktiviteteve për informimin e komunitetit dhe mendoj që është një eksperiencë shumë e mirë për të.
Gëzim Kasa, prind nga Elbasani, Shqipëri
Ne prindërit nuk jemi mjaftueshëm të aftë të përballojmë të tilla situata me problemet që kanë të rinjtë me përdorimin e rrjeteve sociale, sepse ne e ndiejmë veten më pak të informuar për këto çështje. Ne jemi të fokusuar me punën tonë dhe ndonjëherë harrojmë ti kushtojmë kujdes fëmijëve tanë në kaq detaje. Kështu që sipas mendimit tim, është shumë e rëndësishme, që këto lloj aktivitetesh të shtrihen për një kohë të gjatë dhe në shkolla të tjera po ashtu.
Aurel Zenelak, prind nga Elbasani, Shqipëri
Në takime ne u ndjemë shumë mirë, shumë rehat sepse në këtë rast kishim ndryshuar rolet : fëmijët tanë ishin duke na mësuar e informuar neve… Kjo ishte një eksperiencë e mrekullueshme.
Artan Bilali, prind nga Elbasani, Shqipëri
Këto lloj aktivitetesh janë shumë të vlefshme për fëmijët e kësaj moshe. Për më tepër, jo vetëm të rinjtë por edhe familjet dhe komuniteti përfiton prej tyre.
Algerta Muzhaqi, prind nga Elbasani, Albania